מוצר נוסף בהצלחה

המברשות המדוברות לנשים 35+ Nina7

זמינות: קיים במלאי
₪1,029.00
₪667.00

תיאור

 5 המברשות שחובה בתיק האיפור שלך!

במיוחד אם עברת את גיל 30, 40, 50 או 60
למראה קליל, רענן, חלק וצעיר יותר!

אתן, הנשים היקרות מהקהילה שלי, קראתן להן "מברשות הקסם"
*קבוצת "מאופרות ב-7 דקות" שמונה כ-33,000 נשים!

אחרי עשרים שנות ניסיון בתחום האיפור והסדנאות, עם דגש על נשים בגילך, פיתחתי עבורך בדיוק את מה שהעור שלך צריך, בשילוב פרקטיקה וטיקטוק איפור מהיר שיעניקו לך מראה רענן, מורם וצעיר יותר!

 

קסם פנים  מברשת המייקאפ שלא מבליטה קמטוטים! המברשת המדוברת שכולם כ"כ מתלהבים ממנה, מומלצת מאוד ברחבי הרשת, גם ע"י מאפרים מקצועיים ובמגזינים כמו "לאשה" ו"ברכה בודקת". היא נועדה במיוחד לעור בוגר לנשים 60,50,40,30+. הפיתוח החכם שלה גורם לה לרחף מעל הקמטוטים, בלי להדגיש אותם או לספוג את המייקאפ. המריחה איתה קלה, מהירה וחסכונית – פשוט הניחי מעט מייקאפ על המברשת ומרחי בתנועות מעגליות. לכיסוי מוגבר, השתמשי בטפיחות קלות. התוצאה: מראה קליל, רענן וצעיר בגימור חלק ומקצועי!

קסם עינייםהיא מברשת אחת לכמה שימושים: להנחת צללית בתנועת הדבקה; לטשטוש מושלם במעברי צבע ויצירת מראה מעושן בתנועת הלוך ושוב; להקפצה או להארה בזוויות בהנחה ממוקדת. קסם עיניים אוספת ביעילות את הצללית ואינה מפזרת אותה על הפנים בעת ההנחה, ניתן לעבור בקלות ובמהירות בין גוונים ומרקמים של צלליות באמצעות ניעור קל של שער המברשת האיכותי.

מברשת לקונסילר FixUpמברשת הקונסילר שמוחקת ומחטבת בלי להדגיש קמטוטים! בזכות הסיבים המיוחדים, הצפיפות והזווית המדויקת, המברשת מגיעה לכל פינה ולא מדגישה קמטוטים.מושלמת לכיסוי נקודתי – מתחת לעיניים, להארות בצידי העיניים או לכיסוי פיגמנטציה – בטפיחות קטנות לכיסוי מלא ועדין.
לחיטוב והרמת עפעפיים מהירה: פשוט אספי את שאריות האיפור מהזווית החיצונית של העין בתנועת משיכה כלפי מעלה. התוצאה: מראה רענן וצעיר בקלות!

מברשת FaceUp לסומק / ברונזר – המברשת המדויקת שמשדרגת את מראה הפנים! איכות השיער והעיצוב הממוקד שלה מאפשר הנחה מדויקת באזור הנבחר, הפיזור שלה נפתח ומטשטש בעדינות, מה שנותן לפנים מראה מורם וצעיר יותר. פיתוח ייחודי לעור בוגר.
לסומק: חייכי והניחי את הסומק על תפוחי הלחיים, ואז פזרי החוצה בעדינות.
לברונזר: עשי "פרצוף דג" והניחי מתחת לעצם הלחי, טשטשי מעט לכיוון הלחי. לחיטוב הפנים הוסיפי ברונזר מחטב גם לאורך קו הלסת.

מברשת EyeLift - לטשטוש, חיטוב והרמת העפעף!
מברשת השלב הבא שלך. זו המברשת שתשדרג את שגרת האיפור שלך ותאפשר לך ליצור בקלות מראה של עפעף מורם ומחוטב על ידי הוספת גובה לעין בשניות

פשוט הסתכלי ישר למראה, בעדינות הוסיפי גוון כהה בזווית החיצונית של העין, מעט מעל השקע, וטשטשי כדי ליצור את האפקט המורם.
*
המברשת מושלמת לטשטושים רחבים וגבוהים. להנחת צלליות מדויקות על גלגל העין, מומלץ להשתמש במברשת קסם עיניים.

*ניתן להחליף בהתאם למחיר המקורי- למשל להחליף מ.סומק בעוד קסם פנים.- רישמי בהערות.*יש לך כבר חלק מהמברשות? זו הזדמנות כדאית למתנה ליקרה לך!

 

מותג: NINA 7 | מאופרות ב-7 דקות
דגם: המברשות-המדוברות-לנשים-35-nina7